Kendinizi kasmadığınız sürece acımıyor ben ilk kez olduğum için kastım o yüzden çok az acı da değil kastıgım için agrı oldu birazcık okadar kasmasaydım asla acımazdı burda okuduklarım gibi değildi muaneden sora agrım oldu yumuşama var dedi ne demek bilmiyorum açıklıkla ilgili bisey demedi her an hazır ol dedi dua edin 🤲