Icimdekimucize Kızlar dalinin bebe yağı ve pudrasını kullanan var mı eşim almış eczaneden ama bilemedim iyi mi sizce yoksa nıvea falan daha mı iyi
deletedmom01 Icimdekimucize Cevremde dalin kullanıp memnun olanlar var ama bende daha kullanmadım😊 Bu ayın sonunda deterjan sampuan vb alıcam dalin alıcam bakalım 😊
Deletedmom404 Icimdekimucize ben şuan dalin bebek yağını kullanıyorum canım çatlak oluşumu için gayet de memnunum bebeğime de dalin bakım seti almayı düşünüyorum 😇
[silindi] Icimdekimucize doktorlar bebek yağlarını önermiyorlar çünkü bebek yağları bebeklerin gözeneklerini tıkıyor maalesef. Ama dalin iyi markadır pudrası da iyidir. Bebek yağını siz kullansanız doğuma kadar nemlendirmek amaçlı