Bahar1011 zorunlu sezaryen oldum, sezaryen olan kadin yarimdir filan kliselerine asla tahammulum yok fakat sezaryen sonrasi zor… ilk kalkis zor.. bebek aglarken yerinden dogrulamamak zor.. ameliyat neticede.. sana tavsiyem normal
doguma elverisliysen normali kovalaman..