Ben de çok kötüyüm 12 hafta olduk yedinci haftadan beri sürünüyorum yerlerde doktorum onzyd verdi onu kullanınca yine öğürüyordum ama kustırmuyodu bi ara bıraktım bebeğe zarar verir miyim acaba diye sağlık ocağındaki ebe kafamı karıştırdı çünkü ama doktorum kesinlikle kendinden emin olduğu için bugün tekrar başladım inan hayat kalitem kullandığjm an değişiyor