Selam kızlar dünden beri yatıyorum aşırı halsizim kolumu kaldıramıyorum geçer diye düşündüm geçmedi tuvalete kalkıyorum baygınlık geliyor oturamıyorum bile halsizlikten bu haftada neden böyle oldum yaşayan var mı benim gibi halbuki 2 gün önce o kadar enerjiktim ki doğurcam diye düşünüyordum salı günü kontrolüm var bekleyeyim diye düşündüm ama yanlış mı yapıyorum acaba acile gitmeli miyim? Benim gibi olan var mı 😣🤷♀️