Nurgul_01 Merhabalarrrr Aylarca doğum hikayeler okudum okudum. Sezaryenimdi. 2.kızım geliyordu. Önceden planlanmış sezaryen ile 10 haziranda minigimi kucağıma aldım. Doğumdan 5 gün önce hastane de görüşmüştük oda süslemesi ve fotoğraf çekimi izinini almıştık Ama 10 haziran günü gidince hayır yasak dediler. Moraller sıfır neyse fotoğrafçıyı doktor aracılığıyla hastaneye aldık. Odaya girdik moralim çok bozuldu.cunku o kadar ay hazırlık yapmıştım oda süslemesi için neyse dedim bebeğim doğsun sağlıkla. Doğuma hazırladılar ve kızımı 47cm 3060gr dünyaya geldi. Doğrunda anne diye ağlıyordu. Benim ameliyatım uzun sürdü çünkü daha önceki devlet hastanesinde (nasıl diktilerse artık) doktorum;(Cok uğraştım nurgul çok yapışıklık vardı önceki doğumundan dolayı dedi) Zaten belliydi 1. Doğumumda ayağa kalkmayı bırak oturamıyordum dikislerimden sular akiyordu) ama bunda çok güzel ilgilendiler dikişlerim beni neredeyse hiç rahatsız etmedi. Cok ama çok güzeldi böyle olacağını bilsem kaç tane doğururum dedim (şaka tabi) Allah olmayanlara da versin. Size tavsiyem eğer uygunsanız özel hastane tercih edin. Tabii iyi devlet hastanelerini tenzi ediyorum :)
Mom626 Nurgul_01 ne mutlu o kadar güzel anlatmışsın ki peki birşey sormak istiyorum bende bugün sezeryan oldum sabah inanılmaz yanma hissi var karnımda ve hemşireler gaz çıkar diyor gazım yok diyorum illa çakması lazımmış gaz illaki oluyor mu acaba
_aysenur Mom626 Gaz vardır canım ayağa kalktın mı bol bol yürümeye çalış bide ev kompostosu çok çok iyi geliyor şuan yanında yok sanırım ama en azından bol su ve hazır meyve suyu iç canım kayısı olsun meyvesinide alabilirsin
Mom626 _aysenur çok sağol canım iki defa yürümeye çalıştım yandı çok ameliyat yerim hemen kayısı aldırıp içeyim
_aysenur Mom626 Rica ederim ama sen ne kadar yürümeye kalkarsan daha iyi olursun canım inşallah çabucak atlatırsın ben eve çıktığım gece bebeğin altını bile kendim tek başıma değiştirdim 1 haftalık olduk yere bile oturup kalkıyorum
Nurgul_01 gaz çıkarmak gerekiyor evet. Gitmeden kayısı hoşafı yaptım yardımcı oldu ama hiç cikaramazsan fitil koyuyorlar 2 dk sürmüyor cikarmasi
_aysenur ilkbahar Gerekiyo canım nolur nolmaz genele dönebilir falan diye bide işte gaz ve büyük tuvalet sıkıntısı olmasın diye 🙂