MuratZeynepDiner ben kendı düşüncemı yazıyorum . Doğum esnasında cekecegım agrıyı degıl de sonraki yasamımı düşünüyorum normalde hemen ayaklanıyorsun ıylesıyorsun en fazla 3 cm kesi oluyor ve oda 1 haftada kendıne gelıyor . Sezeryan da tamam herşey uyurken yada sen uzanırken ağrısız oluyor ama ya sonrası ? Ve ben hemsıreyım nasıl yapıldığını bılıyorum . Kalkamıyorsun bebegınle ılgılenemıyorsun tvalete gıdemıyorsun hıc karnnda kocaman bır kesi dikiş . Aslında normal olan adı uzerınde normal Doğum , anormal durumlarda yapılan sezeryan . Ama zamane annelerı bızler öyle korkagızkı hemen sezeryana kosuyoruz. Rabbım bızlere bu duyguyu yasamayı nasıp edıyor normal Doğumda cekecegım acı hıc gözüme gelmıyor acıkcası. Çünkü kendımı hep ‘ bırazdan yavrum kucağıma alıcam ve bıtecek ‘ diye cesaretlendırıyorum. Allah hepımızın yardımcısı olsun . Uzun oldu hakkını helal et ♥