Bugün tetenoz aşımı vurmaya gittiğimde kan ve idrar tahlili de verdim. Her zamanki gibi hala kansızım😔 ama bu sefer idrarımda lökosit ve epitel çok yüksek çıktı 40 larda😣 baktım da netten, idrar yolu enfeksiyonu mu oldum ama hiç de belirti göstermedi ya. Arada kaşıntım olur da hassastır benim genelde olur bazen kaşıntı. Bilgisi olan var mı aranızda? Haftaya perşembe gideceğim doktora bu sürede doğal yolla birşey yapmalı mıyım?