Bebegimannesi Corona nedeniyle doğumlar ne şekilde yapılıyor yapanlar bizi de bilgilendirirse bir nevi rahatlamak istiyoruz teşekkürler.
arzuu3469 Bebegimannesi bana o hastane yakın ama suan dogum fiyatları ve epudral yapıolar mı onu merak ettim bekliyim burda
Sumeyye_-_61 Bebegimannesi Canım saygı hastanesinde babayı pek almıyorlar yani mecburi birşey olunca çağırıyorlar yanında sadece 1 kişi oluyor sezeryan olanları bir gün yatırıyorlar bebeğini coronadan dolayı yıkamıyorlar mikrop bulaşmasın diye
Bebegimannesi Hastanede kac gece kalınıyor normalde yada sezeryanda ? baba hariç yanınızda birisi kalabiliyor mu ? Doğum da ilgi alaka ?
Bebegimannesi Epidural i bilmiyorum ama arayıp sordum SSK ve GSS olanlar normal doğum 1500 zorunlu sezeryan 2300 tl
arzuu3469 Bebegimannesi tesekkur ederim canım aklımda saygı ersor sarıgazı bölge var bakalım epudral yapan olursa sancı da isteyebilirim DİE dusunuyorum
Bebegimannesi Sumeyye_-_61 çok teşekkür ederim yıkanması taraftarı değildim zaten ama coronadan dilayi değişiklikleri merak ediyorum sagolun