Ltbumt bende 33 haftalık oldum şu an 32 iken kızım 1900 oğlum 2000 di Çarşamba tekrar randevum var bakalım kaç kilo oldular benimde erken Doğum riskim var 35. Haftaya kadar doktor durmaları lazım dedi ama nst de hep sancım çıkıyor ilaç veriyorlar serum takıyolar geçiyo inşallah dururlar o zamana kadar erken doğacaklar diye çok korkuyorum