Uzm-Nurse Merhaba bende 30 haftalık hamileyim benimde ikili testim sıkıntılı çıktı doktorum fetal dna yapalım için rahatlasın istersen dedi önceleri çok ağladım üzüldüm aklımdan çıkmıyordu sonra doktora dedimki bu testi yaptırsak sonuç kötü çıksa herhangi bi tedavisi çocuğu iyileştirebilecek bi tedabi var mı hayır sadece doğurup doğurmayacağına karar verebilirsin dedi bende her halükarda bebeğimi doğurmayı istediğim için o kadar para verip donucu öğrenmemin bi işe yaramayacağını düşündüm . Sendr her halükarda doğururum diyorsan Allaha sığın dua et detaylı ultrasonda doktor hiç bi bulgu yok sağlıklı gözüküyor dedi ondan içim bi tık daha ferahladı. Genel olarak Eğer down olsa burun kemiği net gözükmüyormuş ense kalın oluyor, bacak kemiklerinde kısalık olabiliyormuş böbreklerde parlaklık olabiliyormuş . Şükür bizim ultrason da hiç biri yok ama bunlar net bilgi değil tabiki. İçini ferah tut 🌸 Hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız bebeklerimizi inşAllah🧿