34+5 de gittiğimde 2275 idi kızımın kilosu, doktorumuz normal dedi. 36+5 te ise 2400🥺 İki haftada 125 gr anca almış diye çok üzülmüştüm.Ama ölçüm hatalıymış. Bugün 37+5 teyiz 2820 gr çıktı. Baştan beri çok kilolu bir bebek olmayacağını 3100 civarı doğacağını söylemişti zaten.canınızı sıkmayın doktor sağlığı iyi dediği sürece kilonun hiç bir önemi yok zaten.