merhaba arkadaşlar covid19 dan dolayı ücretsiz izine çıkarıldım. 19.06.2020 de 32. haftamda rapor almam gerekiyor.ve benim aldığım duyuma göre yeniden bi 3 aylık sürece girilecekmiş. benim sorum şu.
- aldığımız devlet ödeneği doğum parasından kesilecek mi?
- ücretsiz izindeyken hangi raporu almam gerekiyor. çalışabilir yada çalışamaz?
- doğum parası hesplanırken son 3 aylık prim ödemesi mi esas alınıyor eğer öyleyse ücretsiz iznden dolayı yatan ufak primler mi esas alınacak.
lütfen bilen birileri yardımcı olabilir mi??