sevo52 Kızlar tüy dökücü krem kullandınız mı? Kullanılırsa bir zararı var mıdır merak ediyorum. Ağda yapamıyorum, jiletle kesiyorum göbekten göremiyorum napıcam bilemedim😞
Yasemin00 sevo52 Ayna karşısında temizliğinizi hallede bilir siniz yada eşinizle yardım ala bilirsiniz eger çekinmiyorsanız şayet
hulyatkknt sevo52 ben 5 aylıkken ağdaya gittim normalde de çok canım yanardı çok kastıgim için gitmedim erken doğum riski olur diye korktum şimdi kadınlar için özel hilelerden alıyorum gillette venus kesinlikle kesmiyor eşim yardımcı oluyor ya da ben el yordamıyla hallediyorum 🤣
Dyggdr Tüy dökücü kimyasal sonuçta son haftalarda kullanmak iyi olmayabilir. Malesef göbekten goremiyorsun da anlıyorum. Ben el aynasiyla yapıyordum temizliğimi.
DamlaNur29 sevo52 tüy dökücü kesinlikle kullanma uygulamada bile yazıyordu kullanmayın diye aynayı al eldivenle temizlik yap ben hep öle yapıyrm cokta rahat oluyor ağda yapış yapış yapıyor
Aybukeb sevo52 ben makinayla alıyorum başlıkları var zaten çok cansız kökleri ayna karşısında alıyorum hemen hep kendim aldım 8 aylık hamileyim