Esmaebru34 Bi sankıncadı varmı kozlar akıntı rengim yeşile döndü doktor bunu yazdı memnun kalan oldumu
ilkbahar Esmaebru34 ben kullanmıştım 10lu haftalarda ama gribal enfeksiyon için iyi gelmişti 🙋♀️🙆♀️🙂
ElizKuzey Esmaebru34 10+6yız bende kullanıyorum kuzu 500mg dün başladım 1hafta içicem sabah akşam günde 2kez lökositim yüksek çıktığı içim başlattı dr bende de akıntı aynı oldu ilaçtandır muhtemelen geçmiş olsun
Esmaebru34 Sevendays idrar renfinde felan değişiklik varmıydı cnm akıntım yeşile yakın bide su içiyorum içince normal renk ama sonrasında yine sarı oluyo dedim bunu yazdı doktor korktum sonra idrar tahlili yapmayınca
Sevendays Esmaebru34 benim idrar rengim ayni bi degisme olmadi fakat parca parca sari akinti gelmeye basladi hicbu kdr fazla bi sekilde gelmemisti 2 gundur yogun geliyo
Elcin12_87 Esmaebru34 ben femerat ve decavitte kullanıyorum. Aynı zamanda erken dogum olmasın diye endol diye bir hap ıcıyorum canım. Progestan fıtıl de var :)
Esmaebru34 Elcin12_87 aa erken doğum riskin mi var canım bende çok düşünüyodum ya erken olursa diye öyle ilaç varsa doktor verirmi acaba
Elcin12_87 Esmaebru34 canım ben serklajlıyım. Yanı dıkıs atıldı bana 18.haftamda. Ondan dolayı kullanıyorum