Guzem0650 33+2gunlugum kilosu 2130 acaba azmi cok mu haftasina gore bilemedim bide kilo.aldiracak neler yiyebiliriz anneler
Asumm Guzem0650 Valla maşallah canım. Gayet iyi bence. Ben dün gittim doktora 33+3 1935 gr sadece. 1 haftada 50 gr almış. Önümüzde mi haftaya bakıcaz o zaman anlicaz mesela. Inşallah haftaya kilo alır bizim bebişimiz de :)
Sultangonul Benim 32.haftada 2300 dü ama benimki gelişim olarak ileride. Seninki normal bence. Bebeğin kilosunu dert etme çok kilolu olması da iyi değil.