Nesli58- gittim canım ama başıma gelenleri ne sen sor ne ben söyleyeyim oldu benim iş😂 hiç bilmediğim bir doktora gittim mesanen boş net göremiyorum dedi (2 şişe su içmiştim halbuki) kan tahlili istedi sonuç için bekleme 1 saat sonra ara beni görüşelim pazartesi tekrar ultrasonla bakarız ya da kan tahlili verirsin sonuçtan sonra karar vericem dedi. Tabi bende kan verip eve geldim ama doktora bir türlü ulaşamadım. Whatsapp dan yazdım çevrimiçi oldu benim mesajımı okumadı bile. Hala da okumuş değil. Çok sinir oldum. Tahlil sonucu betahcg 1482 imiş onu da labaratuvari arayıp öğrendim.🤦🏻♀️ Benim için hicbirsey değişmedi yani gitmesem de olurmuş hicbir netlik yok hâlâ kafamda 🥴