Aaysse uzanınca yada pozisyon değiştirince hafifliyorsa. Sürekli ve artarak değil az az azalarak gidiyorsa yalancı sancı oluyor kuzum. Gerçek doğum sancısının ağrısı azalmıyor ve geçmiyormuş. Artarak ve süreklilik olursa gerçek yani 🤷♀️ Onun dışında gerçeklik olmuyormuş bende 36 da gitmiştim ebe öyle dedi sancım da çıkmadı. 3 gündür yine sancılarım var pazartesi kontrole gidicem 38+6 olcaz o gün bakalım 🤷♀️