Meliha3534 selam kizlar 38+1 den.dun kontrlm vardi.cati muayenesi oldum.normal doguma uygun.ama sanci ve acilma yok.bebek 1 hafta geriden geliyor dedi doktorum😒bebegimin kilosu 2900 olmus.sizlerde son durum nedir?🥰
Ozlemcyln Meliha3534 36.haftamda 2cm açılma vardı kilosuda 3090grdı şuan 36+4 haftalığız pazartesi günü kontrolümüz var 37haftalık oluyoruz bakalım ne diycek ☺️
Aysec40 Meliha3534 38+1 de bende çatı muayenesi olmuştum canım normal doğurursun sen dedi doktorum ama açılma yoktu bebeğimede 3150 gram demişti bu hafta yani 39+1de tekrar gittim yine bişey yok pazartesi tekrar gidecem bakalım ne diyecek günümüzü tamamlamış olacaz
Miranmiray Meliha3534 Merhaba 👋 38+5 olduk bugün. 38+1 de 3150 kg dık. 37+1 de 1cm açılmam vardı rahim çok yumuşamış 1 hafta içinde gelir dedi doktorumuz ama 11 gün oldu bunu diyeli ama gelen giden yok dün akşamdan beri afedersiniz ishal oldum doğum belirtisi olduğunu duydum ama doğruluk payı ne kadar bilmiyorum 🤷♂️ umarım biran önce gelir benim paşam 🤦♀️🤪🤪😂
oygenkubra Meliha3534 biz de bugün 38+1’iz.. iki gün önce kontrolümüz vardı, çatı muayenesi oldum ilk kez ve bana da çatın müsait dedi . Ama bende de ne açılma var ne birşey . sağlıkla alalım kucaklarımıza inşallah 🙏🏻
addie487 Bizde 37. Haftadayız, dün kontrole gitmiştim 3050 gram olmuş bebiş, bence sizinki çok geride değil toparlar bu hafta kilosunu 😊 bizimde haftaya çatı muaynemiz var umuyorum ki açılma olur elimden geldiğince hareketli olmaya çalışıyorum ama bakalım 😊
Meliha3534 Aysec40 erkek bebekler 40 haftayi geciyormus oyle diyolar.benim bebegime 1 hafta geriden geliyor dedi.uuzuldum bende
Meliha3534 Miranmiray erkek bebekler 40 haftayi doldurup 10 gun daha bekliuor diyolar.insalllaah normal dogum olur
Mavi0688 Meliha3534 38+2 yim. Gecen haftaya gore 100 gram dusuk cikti kilosu moralim bozuldu🙁 ayrica kanala da daha yerlesmemis baya yukarda dediler. Haftaya da yerlesmediyse sonra zor dedi doktorum. Boyle olan var mi arkadaslar? Ben sezeryan olmak istemiyorum 😔
ssemashn Meliha3534 38+3 üm bugün gittim kontrole ilk defa çatı muayenesi yaptı catın müsait dedi açılma hakkında bir şey demedi demekki açılmam yok nst de sancı çıkmadı 🤔 3600 gram 52-53 cm boyu dedi. 10 gün sonra gel kontrole dedi inşallah 10 güne kadar dogururum ama bizimki 40 ı görmeden doğmayacak heralde 😄
mertinannesii ssemashn 38+4te 3650 dedi banada suan sancı yok belirti yok doguma kadr inşllh flzla kilo almazlr doktrnz bşy dedimi bu konuda kilosu fzla olrsa sezryn gbi
ald1017 Meliha3534 38+2 ‘yiz.Normal doğum bekliyoruz.Nst’de sancım çıkmadı kasıklarda baskı ve ağırlık dışında hiçbirşey hissetmiyorum.Böyle giderse 40’ı görücez gibi 🤷🏼♀️
Nurgokce Meliha3534 37+6 olduk 36 da gittim 2800 demişti doktor ikinci gebeliğim olduğu için çatı muayenesine gerek yok dedi ilkide normal yapmıştım pazartesi gidicez inşallah bakalım benimde bel ağrım var bi iş yaptım mı çok daha fazla oluyor bebek bayağı aşağıda çok zorlanıyorum bu hafta gelir inşallah
addie487 Meliha3534 toplar ya bizimkide zayıftı bir haftada 400 gram almış, bir de doktorun söylediği kilo +-400 yaklaşık bir tahmin. Belki daha fazladır bebiş 🙏🏻
betul_47 Bende 38+2 oldum bebeğimin kilosu 3 450 olmuş artık çok zorlanıyorum aşagı doğru çok baskı yapıyor ve kasılıyor devamlı umarım bir an önce gelir ayrıca ssvd adayıyım umarım kolay olur doğumum🤲