Dilan04 Kızlar selam 37. Haftadayım birkaç gündür kaşıntılarım oluyordu bugün karaciğerdeki değerlerin az yüksek olduğu söylendi haftaya tekrar bakılcak yükselmişse erkenden alırız dedi doktor bu durumu yaşayan var mı ?
Dilan04 132025 şimdi nasıl durumun peki kaç kiloydu bebiş ay üzüldüm doktor öyle diyince birkaç haftamız kalmış normal doğumda istiyorum
132025 Dilan04 yarın 3 yaşına gircek 2880 doğmuştu tam zamanı olsaydı 3500 falan olacaktı normal doğurdum zaten sancı verdiler
Semam 132025 Küveze felan alınma durumu oldumu acaba bende 37+3 ’te sezeryana alinicam kolestazdan dolayı 🙄
132025 Semam hayır olmadı 37den sonra sıkıntı olmuyo zatende burda çok görüyorum kolestaz için hemen sezeryan diyo doktorlar da kolestaz bi sezeryan nedeni değil doktorların bu kolaycılığına çok kızıyorum
132025 Semam bence başka doktora da görün derim doktorlar işlerine geldiği için bunu yapıyo kolestaz sezeryan nedeni olsa bende normal doğuramazdım