Dugmeveannesi_ Kızlar 39.haftamdayim bebek doğum pozisyonunda ama hala doğum kanalına girmemiş ve ben normal doğum istiyorum ama doktorumda bu Çarşamba gel bakalim olmadı Çarşamba yatis yaparız sezaryan için dedi ne yapmam lazım doğum kanalına girmesi için
Dugmeveannesi_ Mavi0688 merhaba pazartesi günü doğumum oldu ama sezaryan oldum normalde Çarşamba persembeye kadar beklicektik. Yaptığım squat lar sancimi getirdi Pazar gecesi pazartesi öğlen ikiye kadar çektim 12-13 saat ama bebek kanala girmedi o kadar sancı olmasına rağmen sonra sezaryana aldirlar canım
Mavi0688 Dugmeveannesi_ anladim saglikla yavrunuzu kucaginiza almissiniz ne guzel.. guzel bir omru olsun insallah 💕 darisi basimiza insallah
Dugmeveannesi_ Mavi0688 Allah razı olsun canim rabbimde sizi biran önce sağlıkla kavuştursun yavrunuza