sebato korkuyla girdim iğne acı vermiyor yapılan işlemi asla hissetmedim ben çok rahat bir ortam fakat tansiyonunuz düşüyor heyecandan aclıktan korkudan
ama sonrası baş ağrısı yaptı bende çok kötü boyun,ense ve arka baş kısım sürekli kahve ve kolayı karıstırıp içtim başka caresi yok olurda sizdede olursa böyle yapın 5 gün cektim ağrısını birdqhq spinal olurmuyum baş ağrısı yüzünden aslaaa