Anne48 Merhaba anneler 28+5 gunluguz kızımla Bu ara her şeye ağlar oldum eşim hiç bir şey solemese bile söylemedi diye oturup ağlıyorum film izliyorum onada ağlıyorum hatta abartmıyorum ben neden ağlıyorum diyip oturup onada ağlıyorum sizde durumlar nasıl 🤔
akovalardan Anne48 bende öyleyim Allah tan eşim hamilelikten olduğunu bilip beni teselli etmeye çalışıyor yoksa daha kötü geçerdi
seda1anne Anne48 37 haftalık hamileyim normalde kolay kolay ağlamam ama hormonlardan herhalde, kustum niye kustum diye ağladım , eşim içerden kustugumu duymamış geç geldi yanıma ona ağladım , peşinden ben bu çocuğa bakamicam diye ağladım ohoo 😂
Anne48 Adamcagiza acır oldum ne dese ne yapsa Allah’tan hamilelikten olduğunu biliyor yoksa ben bile kendimi çekemem yani o derece sagsalim kucağımıza alsak minnaklari😍