Merhaba kızlar simdi doktordan geldim 4 gün kahve leke geldi 2 gündür yoktu doktor karından baktı bebek görünmedi gebelik testi tekrsr kan aldı rahim duvarı kalınlaşmıs güzel dedi beta sonucunu arayıp bildiricem dedi eve geldim afedersiniz ic camasarmda hafif kanlı kahve kanamam oldu asansör korkum var 3. Kata cıktm acaba ondan mı cok korkuyirum bana dua edin