Meriwa H6D6ylmz adet olmadığınız için vücut alışıyo siskinlik ve gaz cok olur ama hep takip edin ben 20 haftama kadar hiç almamıştım mesela kilonuza dikkat edin
Girlpowerbabe H6D6ylmz ben de 8.5 haftalık hamileyim azıcık bir şey yiyorum aşırı şişkinlik hissediyorum açken bile şişkinlik hissediyorum 🤷🏻♀️
Meriwa H6D6ylmz şişlik kilo almış gibi hissettirir sen almıyorsan sorun yok sade soda iç rahatlatır canm daha iyi olur