Rukiye58 Ummuhan4934 doktorun nırmal dediyse normaldir canım bnde 22+4 de detaylıya girdim 534 gr 28 cm di her bebek aynı olmuyor zaten
d190516 Ummuhan4934 22+0 da 633 gram 28 cmdi 24+4 te 844 gram 35 cmdi benim oğlan az biraz önde gidiyo 🙈😄
yumukeller Ummuhan4934 21+5 de gitmiştim ben 463 Gr 25 cm di.. çok iyi dedi doktorum sizinkide iyi bence sağlıkla kucağımiza alırız inşallah 😊🙏
Ummuhan4934 Rukiye58 Doktora sormadım valla az mı çok mu die unuttum tabi canım her çocuk bir degil hani az mı die merak ettim sadece sağlıklı olsunlarda🌸
1Vera_ d190516 benim 24+4te 680gram falan geldi doktor normal dedi. Sizin bebiş tombiş olacak sanırım. ☺️
d190516 1Vera_ abisi de bi ara önde gidiyodu sonra gerideydi bi hafta sonra haftasını yakalayıp 39+2 de 3440 gram 50 cm doğdu benim oğlanlar bi değişik 😄🤷♀️
1Vera_ d190516 gayet normal doğmuş maaşallah ben de 3 buçuğu geçsin pek istemiyorum ama önce sağlık tabiki 🤗
d190516 1Vera_ evet genelde doktorlar da İstemiyo normal yaptım ben ilkinde bakalım bunda ne var nasipte 🙃