Fatihmina60 Daha önce yaşadığıniz için bunu hissetmeniz şaşırtıcı değil tabii.. Siz sadece, bu düzene girecek diye düşünün. Siz başarırsınız. Benim de tiroitlerim yüksekti. Hatta nodülüm var benim. Düzenli ilaç kullanımda düzene girdi. Sizin de girecektir.
Lahana, brokoli, turp, karnabahar vs bunlardan uzak durun. Zaten mevsimi de geçti ama aklınızda bulunsun.
Bol dua edin . Allah sizinle..