Arkadaşlar 8+6 haftalığım az önce lavaboya gittim peçeteye sanki açık kahverengine benzer bi renkte akıntı geldi emin de olamadım bi an az ama öyle yoğun değil ya da koyu kahverengi yada kırmızılık yok. Şimdide belimde bi ağrı var neler oluyo bilenler bi yazsın çok gerildim düşük falan olur diye