Bayanlar bir sorum olacak.
dün sabah aç karına tetanoz aşısı oldum aşı olduktan 1 saat sonra doktor kontrolüm vardı. Fakat bebek az hareket ediyo dedi ? Aşı oldum dedim hmm tamam dedi bişi demedi. Aşıdan kaynaklı mıdır? Aklıma takıldı :( 16+6 haftadayım.