Deletedmom264 katılıyorum. Benim ne abimin çocuğunda nede 2 ablamın çocuklarında hiç sorun yoktu üstelik onlar da teste bile girmemişti kontrollerine bile düzenli gitmezlerdi. Ama benim ilk gebeliğimde tarama testlerinde sıkıntı çıktı. Profösöre gittik ve bebeğimin ağır engelli yürüyemiceni konuşup duyamıcanı omurgası olmadığını erkenden öğrendik. Yani kimde ne sıkıntı çıkıca belli olmuyor.