Öncelikle ricam etkilenecek güzel hamiş anneler okumasın
Benim üçüncü gebeligim ve yaşayanım yoktu. Servikal yetmezlik olduğu söylendi ikinci gebeligimde.Kizimi erken doğurmuştum bundan sebep. Kızımdan iki buçuk ay sonra tekrar gebe kaldım hiç beklemiyordum dedim demekki Rabbim bu evladıma yazdı ömrünü.tabi bu iki buçuk ayda doktor doktor gezip servikal yetmezliğe çözüm aradık olmadığını bugün öğrendik o günler de doktorların çoğunluğu serklaj atılmasının gerektiğini söyledi.Derken zaten o ara hamile kalmışım.On ikinci haftaya kadar beni riskli gebelik kısmı kabul etmedi.Sonrasinda ise durumu iki haftada bir kontrol altında tutarak müdahele eksilecektik derken benim agrım oldu 16 da herşey iyiye gidiyordu acildeki doktor progestan başlattı kendi doktorum a sonrakingun gittim ve devam etmemi istedi.Sonrasinda korona cıktı ve iki ay gelme dedi.Ama durumumuz ortadaydı iki ay idare edebilecek durumda değildik doktorumu degistirdim.yeni doktorum iyi olduğumuzu söyledi o kadar.Bende yeterli bulmadım aynı gün başka doktora gittim bir haftalık gerilik gözüküyordu ben de ciddiye almadım çok güvenmediğim için.Sonrasinda zatn detaylı zamanimiz gelmişti çektirdik herşey iyiydi bir haftalık gerilik vardı sonucları göstermen için doktoruma gittim riskin gözükmüyor daha buraya gelmene gerek yok dedi o akşam turuncusu akıntı geldi sabahına b kledim durum değişti mi diye aynı hastaneye geldim ama açılma başlamış ve daha 23 haftalık serklaj atıldı hic kalkmadım ayağa dört hafta beşinci hafta ufak ufak kalktim. Dün birden agrım başladı gaz sancisi gibi ve akintimin bi tık kötüleştiğini farkettim hemen hastaneye geldik ama geç kalmışız 4 5cm ağıllık vardı doğum haneye yetisyapilana kadar 6 7 oldu tabi bu esnada geciktirmek için ellerinden geleni yaptılar ama bu kadar oldu gece sezeryana alındın 22.50 de oğlum doğmuştu uzaktan bakabildim bi beş on dakka sonrasında hastanearamak için cikardilar oglumu benim dikislerim atildi ve serklajim alındı zor olanı evlâdım olmadan indim yine hep kucağımda beraber odamıza ineriz diye hayal etmiştim ama üçüncü gebeligimde ayrı-ayrı olduolsun yeterki sağlıklı olsun 1200 gr doğdu kaç cm bilmiyorum çok sordum cevap alamadım devlette yaptım bu arada hastanede ise 1050 olduğunu öğrendim bugün doktoru ile görüştüm oğlumun kan gazları düşük dedi kendinizi herşeye hazırlayın ama biz elimizden geleni yapacağız dedi özel hastanede oğlum biz hala devletteyiz sütün 2 cc kadar geldi şuan dua istiyorum sizden oğlum biran önce toparlansin ben raziyim beklemeye yeterki kötüye gitmesin
Sezeryan sonrası ben üç saat sonra hareketlenmeye başladım sağa sola döndüm hep kımıldadım ilk kalkisim kolay oldu ikincide zorlandım çünkü uykum çok gelmişti gece bir saat uyumuştum sadece şuan çok daha iyiyim yarına tek basima kalkabilirim inşallah oğlumda benim gibi savaşır inşallah