Merhaba sevgili anneler ve anne adayları
Hamilelik döneminde hangi magnezyum ilacını kullandındınız ve hangi aydan itibaren ne kadar süre kullandığınızı yazarsanız çok sevinirim😊Ben 4,5 aylık hamileyim 4.aydan itibaren MagVital diye suda eriyen magnezyum kullanıyorum.benim özellikle sol bacağımda kasılma oluyor diz kapağından itibaren ve gece uyumakta zorlanıyorum ara ara tutuyor sonra geçiyor 3-4 gün sürebiliyor doktor magnezyum eksikliğinden olabileceğini söyledi şimdilik belli bir süre daha kullanacağım gibi görünüyor ama inşallah kasılmalarımın önemli sebebi yoktur.kontrolümüzde çok şükür iyi geçti.Bebeğimiz sağlıklı.🙏🧿ama bazı hamileler bu kasılmaları yoğun yaşayabiliyor diye biliyorum. şimdiden hepinize teşekkür ederim.Sevgiler🍀