Kaynanam eşim hariç 3 çocuğunu da evde normal doğumla doğurmuş eşimi hastanede doğurmuş ama onuda normal doğurmuş çok baskıcılar ben 19 yaşındayım doğumdan korkuyorum normal doğum yapabiliceğimi düşünmüyorum şuan bile sancılarım olduğunda istemsizce nefesimi kitliyorum kontrol edemiyorum en başından beri bunu biliyolar ama ısrarla normal doğum yapıcaksın diyolar şartlar da uygun değil 3 tane farklı doktora gittim üçüde çatımın çok dar olduğunu söyledi dünki kontrolümde çatı muanesinde açmaya çalıştı biraz zorladı o zorlamasında bile kalktıktan sonra yürümekte zorluk çektim ağrım oldu rahim ağzında yumuşama bile yok 1cm açıklığın varla yok arası dedi ama nstde sancılarım gözüküyo yarın doğumunu başlatalım dedi korktum yok dedim cumartesi sabah erkenden yeniden gel o zaman dedi çünkü pazar günü yurt dışına çıkıcakmış ben kendi doktorumla doğum yapmak istiyorum bunu bildiği için uyardı ben yokken doğumun başlayabilir dedi. Size sormak istediğim kendi annem 2 gün sunni sancı çekmiş suyu bitmiş sezeryana almışlar açılması olmamış onunda çatı çok darmış ve ben 2800 doğmuşum benim bebeğim şuan 3200 benim çatımda çok dar çocuk kanalda değil rahim ağzında yumuşama yok sancılarım var suyum azalmış sizce yarın gittiğimde doğumu başlatalım diyip sunni sancı çekmeli miyim direk sezeryana mı yönelmeliyim. Normal doğumda atılan kesikten çok korkuyorum ben normal diye ısrar edersem kesik atarlar hem sancı çekip hemde sonrasında kesik ağrısı çekmek çok saçma geliyo kesik ağrısı çekiceğime sezeryan oluyim en azından sancı hissetmem diye düşünüyorum siz ne düşünüyosunuz lütfen yardım edin kendi annem sezeryan ol diyo kaynanam hala inatla normal olucaksın diye baskı yapıyo eşimde anlamadığı için kendi annesi ne derse onun dediğini baskı yapıyo bana karşı çok sıkıldım artık olsun bitsin istiyorum:((