ElizAda
ben lazerin aslında hamileyken bile yapılmasında bir zarar yok diye biliyorum. Yani sütüne veya bebeğine de zara vermez. Çünkü sadece deriye kıl köklerine uygulanan bir tedavi. Hamilelik sürecinde ve doğumdan 6 ay süreyle yapılmamasının nedeni hormonal değişiklikler. Derinde kalıcı izlere yol açabilir veya kıllarının daha çok çoğalmasına veya sonuç alınamamasına vs sebep olabilir diye dermatologlar önlem amaçlı önermiyorlar. O yüzden gönül rahatlığıyla yaptırabilirsin…