Hamilelik boyunca merak edipte arastirmadkgim sey kalmadi epside basima geldi . Cuma hastaneye yatisim var suyum az ve plasentada kireclenme varmis. Normal dogum taraftari hic bii zaman olamadim anca sancilanirsam suyum gelirse zora kalirsam dayanirim diyodum kendimi kandirmisim ama doktorum cok israrci bu konuda kendi baslaticakmis dogumu suni sanciyla sezeryan istedigim halde yapmiyo. Bana denk geldi heralde basima ne gelicek neler yasiycam ne kadar dayanicam hoc bilmiyorum ama su iki gunum zehir gibi geciyo dusunmekten ne yedigim yemek ne uyudugum uyku... rabbim hepimize yardim etsin