Ayseayse56 Selam kızlar bebeğimin ense kalınlığı 1.2 mm ölçüldü normal dedi doktor ikili test yapmayacağım ne diyorsunuz
Selin17 Ayseayse56 canım bence ne olur ne olmaz kan da ver.. 1,90 mm çıktı benimde kan da verdim çok şükür normal herşey dedi doktorum 🤲🏼
Elmaveannesi Ayseayse56 bana doktorum ense kalinligi hakkinda bisey demedi ama 1.2mm dedi sekreterine bide kan verdim ama daha dönüş yapmadilar 15ine gidicem bi :(
Ahsend49 Merhaba18 peki sonuç falan ne dediler yani illaki biley demişlerdir . Bana da eşi büyük dediler 3 hafta sonra bidaha gel dediler . Yurt dışına gönderilecek test mi her neyse onu da dediler ama şuan beklemedeyim
Smgyy Canım yaptır 2 li test sadece down sendromluluğu için değil anomolilerede bakılır cünkü ense kalınlığı tek down sendromu demek değil
Vikto Benimde ense kalınlığı normal çıktı ama ikili test sonuçum riskli çıktı nifty diye test vardı onu yaptırdım sonuç daha gelmedi inşallah hepimiz sağlıklı alırız bebişlerimizi kucağımıza 🤲🏻
Vikto Merhaba18 kombine falan normal çıktı benim sadece ikili test 220/1 çıktı 250 altı riskli grupmuş genetik testte inşallah bişey çıkmaz