burcuyilmazzz38 hanımlar hanımlaaar merhabalar 😌 rahat olun öncelikle.
profilime bakabilirsiniz bizim bebeğimiz 39. Haftada döndü ve ilk gebeliğim. İlk gebeliklerde zor döner diyorlardı güya. Süreci anlatayım 36. Haftaya kadar baş aşağıydı. 37. Haftada makat gelişli oldu 38. Haftada yan durdu karnımda. 39. Haftada doğum pozisyonunu aldı.
size yapmış olduklarından bahsedeyim;
evde doğum yaptıran 3 ebeyle ve bir doğum koçuyla görüştüm hepsi ilk olarak bebeğe telkinlerde bulunmamı, doğumdan korktuğum için bebeğin kendini güvende tuttuğundan bahsettiler. Bol bol konuşmamı söylediler bebeğimle. Seansları vs varmış bu olayların ama ben almadım öyle birşey.
evde ise Dr. Aslıhanyazıcıoğlu’nun İnstagram sayfasında makat gelişli bebeği döndürme egzersizi diye bir post Gördüm. Doktoruma danıştım yapabilirsin dedi. Günde 10 dakika o hareketi yaptım. Sizler de danışın lütfen çünkü plasentanın duruş yerine göre bu hareket tehlikeli olabilirmiş.
suyumu düzenli içiyordum yine devam ettim. Bu arada eğer bebeğin suyu iyi ise dönme olasılığı yüksek.
makat gelişli iken yürüyüş yapmamamı söyledi doktorum çünkü makatı ile kanala doğru ilerler bolca uzan daha rahat döner demişti. Uzandım daha çok.
Umarım Yardımcısı olur sizlere de. Rahat olmaya çalışın öncelikle 😊 kolaylıklar diliyorum