Ezgiozkan Arkadaşlar ben daha doğum yapmadım da 40 gün önce ablam doğum yaptı onun için bu postu açtım. Kanguruyu kullanmaya ne zaman başladınız ve tavsiye edebileceğiniz memnun kaldığınız bir marka ve model var mı ??
Prensveprensesinannesi Ezgiozkan 3 aydan sonra kullandım Solomombaby memnun kaldım kumaşı falan çok güzel
Zeyneptoprak Ezgiozkan kraft kullandım yenidoğan aparatı vardı ama kumaşı çok kalın terletiyor onun dışında sorun yaşamadım göbek bağı düşünce kullanmaya başladım
gzddgll Sevibebe sling kullandım ilk 3ay çok memnun kaldım yumuşacık bir kumaş daha sonrada solomobaby kullandım çok çok güzel 15kiloyu bile rahatlıkla taşıyabiliyorsunuz emzirmek çok kolay içerisinde ☺️
tubadeniz Mamadushbaby aldım çok memnun kaldım tabiki 3 aya kadar çünkü olduğumuz yer ve aracsizlik dolayısıyla sadece zorunlu olan zamanlarda ciktik, isterseniz satabilirim.