Herkes gibi bende ne zaman Doğum yapcam ne zaman anne olcam diye hep merak ediyordum çok şükür bugün Doğum yaptımmm Ben isteğe bağlı spinal sezeryan oldum doktorum normal Doğumdan yana idi ama ben sezeryan istedim 38. Haftamda sezeryan Doğum yaptım. Spinal sezeryan denildiği gibi çok güzel bir Doğum şekli iğne vurulduktan sonra her yerin uyuşuyor ameliyatta hiç bir şey hissetmiyorsun herkese tavsiye ederim 🙏🙏 bebeğim 3700 gram 51 cm doğdu 38. Haftada benimde Doğum hikayem böyle herkese hayırlı doğumlar dilerim 🙏🙏