zohreeeee Gebelik testi ne zaman yapilmali? Bileniniz varmi?Günüme 1hafta var.yapsam dogru sonuc ala bilirmiyim?
brnr09 zohreeeee adet günün geçtikten sonra yapmalısın canım. En doğru sonuç o zaman çıkar. Şu an daha çok erken
Eliftmzkrkmz zohreeeee ben 4-5 gün vardı yaptım. Erken gebelik testi olarak aldım. Yaptım hemen cıkmadı. 45 dk bekledikten snra okadar silik bi çizgi çıktıki telefon flaşıyla zor gözüküyodu. O gece hastanede tahlil yaptırdım 3 haftalk hamileymişim.
Babyy1S zohreeeee kesin sonuc adet zamanı gectikten bir gün sonra yapilir ben adetime 1 hafta kala yaptım pozitif sonucu aldım
Semanur27-K zohreeeee merhaba canım adet geçtikten snra yapabilirsin canım bnm 6 gün gecikti ve halen olmadım test yaptım bundan 3 gün önce negatif çıktı şuan daha yapmadım testi