Semam Merhaba kızlar ben şuan 35+4 günlük hamileyim 2.750 kg bebegim şuan gebelik kolestazi olduğum icin doktorum tahmini 37+3 ’te sezeryana alıcak beni 🙄 bu haftada doğum yapıpta bebeği kuveze alınan oldumu hic 😒
Wonderanne Semam o haftada alınmaz çünkü bütün organları gelişmiş olur tabi Allah korusun kısa süreli solunum sıkıntısı olursa belki birkaç saat yatar yoksa benim gorumcelerim hep o haftalarda doguruyor hiç kuvez olayı olmadi
Selen2688 Semam arkadaşımın eltisi 34 haftalık doğurdu 2.500du ikizlerdi bide girmediler küveze sadece bir tanesi yarm saat durmuş o kadar ama büyük ihtimal ciğer geliştirici vurmuştur ama sende doktoruna söyle ciğer geliştirici iğne yapsınlar
Mineberna Semam sanmıyorum 37den önce olan doğumlar erken doğuma giriyor, ama 37ve sonrası beklenen doğum zamanları
Semam Ya çok teşekkür ederim kızlar valla korktum alirlarmi almazlarmi diye Allah razı olsun icim rahatladı 🙏🙏😍😍
Busratm Semam Haftasına göre küveze girmez. Bebeğin ilk doğduğundaki genel durumuna bağlı. 40. haftada doğup küveze alınan bebekler de olabiliyor.