Kızlar yüksek tansiyon, çatı darlığı ve bebeğin suyunun azalıp kilo alamamasından dolayı sezaryen olma kararı verdi doktorum pazartesi sabah 10da yatışını yapalım dedi. 38+2 oluyoruz. Bir yanım günüm saatim belli çok şükür doğacak diyor diğer yanım hiç ameliyat geçirmediğim için korkuyor. Kendimi çok garip hissediyorum🥺😣