Pcoslubiranne papatyalarr5 caninizi sikmayin bana 36+6 da 3080 dendi 37+1 de 3980 gram dogum yaptim. + - olabiliyor .Kaşar süt ceviz muz yiyin 1 haftada farkı kapatacaktir.Özellikle de muz ve kaşar.
Hayraz papatyalarr5 ben şuan 35 haftadayım 37 de doğum yapacam kilosu iki haftada ne olur bilmem yine de cok sukur saglikli olsun küveze girmesin de kucuk olsun
papatyalarr5 Pcoslubiranne bir kaç gündür de bol bol yiyorum bazı doktorlar pat pat söylüyor doğruyu söylüyorlar tabiki ama biraz keskin konusunca bir sorun mu var diyor insan
papatyalarr5 E_A_ korkuttu resmen bir sorun teşkil eder mi diyorum biraz zayıf haftasına göre denildi ama normal kabul ediyoruz dedi pek bir anlam veremedim bu haftaya kadar suyu normal denildi şimdi biraz azalma görüyorum dedi 🙄
E_A_ papatyalarr5 geçen hafta bana da suyu biraz az ama sorun olacak kadar değil dedi. Bol bol su iç dedi içtim bugün yine gittik sordum güzel dedi. Su iç canım. Zaten bir problem görseydi söylerdi kilosu da gayet iyi bence endişe etme. Hele bana göre 😊
papatyalarr5 E_A_ artık haftada bir çağırıyor bol bol yer içerim içmiyorda değilim aslında ama son haftalara doğru suyun biraz azalması normaldir diye düşünüyorum ☺️
mandalina papatyalarr5 amiin inşallah. daha 1000gr doğanlar var vs. Ben çok çok üzüldüm ama pozitif olmak lazım.
T-06123 Banada doktor 37 de 2850 dedi kilosunu amniyon sıvısı azalmış sadece karın çevresi 2 hafta geri dedi üzüldüm şimdi yemege ağırlık verdim haftaya tekrar bakacaklar
papatyalarr5 T-06123 olumsuz bir şey duyunca insan üzülüyor sizi çok iyi anlıyorum muz çiğ fındık ceviz badem çok işe yarıyormuş birde kaşar peynir bunlardan tüketeceğim bol bol sizde bi deneyin