Selamlar herkese 34. Haftadayım 10 gün önce kontrolümde 1600 gr demişti plesental yetmezlik var dedi enox 4000 başladık her gün vuruldum bugün tekrar kontrole çağrmıştı 10 günde 150 gr almış ciğer geliştirici iğne verdi 36.haftada alabiliriz bebeği böyle giderse dedi çok endişeliyim yoğun bakıma falan alınır bu süreçte korona var kafam almak bullak oldu.Benim gibi olup haftasını tamamlayıp zamanında doğan ya da bu tarz bişey yaşayan var mı? Yazdıklarınızı merakla bekliyorum en azından içim rahatlar belki.Bu arada koz bebek iki kızım var onlar zamanında 3300 doğdular.Şimdiden teşekkür ederim