Merhaba kızlar, az evvel yatışım yapıldı. Sancım yok açılmam yok ama doktorum yatış yaptı bir fitiller rahimi gevşetip yarına kadar gelmezse de suni sancıyla doğumum olacakmış🤔 Fitille doğum yapan var mı? Ne kadar sürede açılma olur ? Ya olmazsa ? Hiç ağrım sancım yok çok endişeliyim. Benim annem babam ayrı annemle görüşmüyoruz yani yanımda kayınvalidem var. Eşimi de almadılar çok yalnız ve duygusal hissediyorum. BANA DUA EDİN 🤲🏻