Kızlar selam.2 aydır bebek düşünüyoruz ve bu sürede Folik asit kullandım ancak hala bebeğimiz olmadı ve kullanmaya devam ediyorum.Size sorum doktorlarınızdan folik asitin fazla kullanımıyla ilgili olumsuz bir şey duydunuz mu? 3. kutuyu alıcam kaş yaparken göz çıkarmak istemiyorum