strangelove Tabii ki karışmaz ama çocuğa bir ip bileklik tarzı bir şey takalım diyorum doğar doğmaz. Var mı böyle bir şey yapmayı planlayan başka?
Selinbugra strangelove takıyorlar zaten çıkamayacak bişey biz makasla çıkarmıştık eve gitmeden☺️ Soyisim anne ismi yazıyor
Selinbugra strangelove içini ferah tut öyle şeyler düşünme bebişini göreceksin doğunca emin ol unutmazsın yüzünü☺️
ozgeya strangelove doğar doğmaz yanınızda kesilmeden çıkmayan ve sizin adınızın olduğu bir bileklik takılıyor zaten.
Psikolog-anne strangelove kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz hastanede bebek mi kaybolur şu dönemde 😊 boşuna evham yapıyorsunuz
strangelove Evet ama ben ekstradan bi ip bileklik takayım diye geçirmiştim içimden. Yapan yok sanırım başka 😀
strangelove Psikolog-anne Bebek kaybolur diye değil bu. Bizden bir şey isteği. Ayrıca çocuk karışması az da olsa hala yaşanıyor.
Psikolog-anne strangelove artık cogu hastane RFID teknolojisi bileklikler kullanıyor, yani bahsettiğiniz olay cokta basit değil eskisi gibi, şahsen o kargaşada bebege Baska bileklik takmak benim aklıma gelmez sizin gelirse ne hoş 😊
ipeginannesi strangelove benim de bu fikir bazen kafamı kurcalıyor, olmayacağını bilsem de 🤷♀️ Annelik endişeleri işte, yerli veya yersiz oluyor 😌
Busimss strangelove kendin özel yapmana gerek yok bebeğe doğduğu an tarih ve soyisimli yazılı bileklik takıyorlar anneye de takılıyor diye biliyorum ☺️
strangelove mermaid-nm Savınızı düzgün bir şekilde savunacak yaşta olduğunuzu düşünüyorum bir derdiniz varsa.
hulyatkknt strangelove aklıma gelmedi ama içimde korku yok değil özelde olacak doğum eşime ben çıkana kadar çocuğa göz kulak ol peşinden git dedim bende.
strangelove Dediğim gibi ben kabala bilekliği takmak istiyorum mesela; bu biraz daha kişisel bir şey takmakla da alakalı. Yoksa tabii ki karıştırılmayacak çocuk.