22 haftalık gebeyim. Suyu cok fazla tüketen biriyim. Sağlık ocağında idrar testi yapıldı ve enfeksiyon bende de çıktı ama ne yanmam var ne ağrım.Suyu cok içen biri olmasam muhtemelen şikayetlerim olurdu doktor suyu cok içtiğin belli hiç ilaç yazmıcam suyu daha da fazla tüketmeye çalış dedi bana da 🙌🏻🌸