merrycen Kizlar merhaba 36 haftalik hamileyim. Bugun doktor oglumun testisinde su toplandigini soyledi. Boyle bir durum yasayan var mi?,
mercimeksmom merrycen 36. haftada bana da söyledi ama bi anomali yada endişe edilcek bişey değilmiş son haftalarda olabilir, doğumdan sonra düzelir gibi söyledi hiç üzerinde durmadım
Arya12 merrycen görümcemin oğlunda vardı bizzat görmüştüm yeni doğduğunda hiç dert edecek rahatsızlık verecek bir şey değil. Zamanla kendiliğinden geçmişti.