Tatlım benim de kızım olacak inşallah ve bir tane isim beğendim, seninde dediğin gibi anlamına ve kullanıslılığına dikkat ediyorum. Bilge koymayı düşünüyoruz adını, fikirlere açığız ama daha içimize sinene rastlamadık. Yani ikinci cocuğumda kız olursa aklımda isim yok 😃 şimdiden ikinciye isim düşünmeye başladım, çok zormuş. Yardımcı olamadım ama kendimi rahatlattım kusura bakma 🙂)